Fossil FTW7008P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fossil FTW7008P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AlexxxP 27-10-2021

Product nutteloos in het donker

Geschreven voor: Fossil FTW7008P

Ik heb dit product begin september 2021 online bij BRANDFIELD gekocht. Volgens de webshop: "Van dit horloge heb je jarenlang draagplezier!" Maar ik heb veel spijt van de aanschaf.
Dit horloge is geleverd zonder handleiding, zonder complete batterij oplader en is heel moeilijk af te lezen in het donker. Ik heb de verkoper om de handleiding gevraagd maar ik kreeg alleen maar verwijzing naar website van de producent, dus heb ik nog steeds geen Nederlands talige gebruiksaanwijzing en kan ik jammer genoeg geen gebruik maken van veel functies. Om dit horloge op te laden heeft de verkoper een deel van de oplader meegeleverd zonder oplader stekker !!! Ik gebruik smartphoneoplader hiervoor maar liever had ik een originele oplader meegekregen.

Pluspunten

• Analoog en digitaal hybrid smartwatch
  • Bomvol functies
  • Regen & Spatwater dicht

Minpunten

• Niet te gebruiken in het donker
  • Geen handleiding meegeleverd
  • Geen complete oplader meegeleverd
  • Geen waarschuwing bij batterij op
  • Zonder gebruikaanwijzing functies nutteloos